Assalamualaikum w.b.t. Salam Ceria, Salam Mesra dan Salam Satu Terengganu dari Penulis terengganucunsokmo.blogspot.com. Blog ini Menceritakan Secara Ringkas Mengenai Negeri Terengganu Darul Iman - Bandaraya Warisan Pesisir Air. Selamat Mengenali Negeri Terengganu di Hatiku Selalu. Semoga Bermanfaat Untuk Pengetahuan Anda. Terima Kasih!

Khamis, Jun 24, 2010

Entri 65 : Alin MN Enterprise


Selamat datang dan selamat kembali ke Alin MN Enterprise.

Pakej rangkaian tiga jenis perkhidmatan yang disediakan di sini menjadi sebab utama Alin MN Enterprise menjadi pilihan sebilangan besar penduduk di Kampung Gong Pak Maseh selalu bertandang ke sini. Ada juga penduduk di luar kawasan kampung ini sanggup datang jauh ke sini kerana selesa dengan layanan yang amat memuaskan di Alin MN Enterprise.


Betul lah kata orang, jika kita bijak membeli kita akan menang memakainya kan. Sama sahaja dengan perkhidmatan yang disediakan di kedai ini. Perkhidmatan fotostat dan alat tulis yang disediakan rata-rata memenuhi kehendak dan citarasa pelanggan. Harga yang ditawarkan juga berpatutan dan tidak banyak bezanya berbanding di kedai-kedai lain.




Berminat untuk mencuba perkhidmatan di sini? Sila ke alamat berikut :

Alin MN Enterprise,
Kampung Gong Pak Maseh,
21100 Kuala Terengganu,
Terengganu Darul Iman.

Hubungi : 017-907 0779


Oh ya. Ada satu pesanan daripada pengurus Alin MN Enterprise. Selesa dipanggil Kak Lina, beliau menyatakan bahawa disebabkan tuntutan masa yang tidak mengizinkan, perkhidmatan menjahit pakaian tidak akan disediakan buat sementara waktu di kedai ini.

- Kak Lina -

Saya mahu cetak entri ini.

0 komen sahaja:

Catat Ulasan