Assalamualaikum w.b.t. Salam Ceria, Salam Mesra dan Salam Satu Terengganu dari Penulis terengganucunsokmo.blogspot.com. Blog ini Menceritakan Secara Ringkas Mengenai Negeri Terengganu Darul Iman - Bandaraya Warisan Pesisir Air. Selamat Mengenali Negeri Terengganu di Hatiku Selalu. Semoga Bermanfaat Untuk Pengetahuan Anda. Terima Kasih!

Rabu, Mei 19, 2010

Entri 37 : Majlis Penyampaian Anugerah Pelajar Cemerlang



Majlis Penyampaian Anugerah Pelajar Cemerlang Peringkat Hulu Terengganu - Jikalau anda ingin tahu, di dalam bidang pendidikan juga tidak terkecuali, Kerajaan Negeri Terengganu selalu memberikan penghargaan kepada mana-mana pelajar di negeri ini yang cemerlang di dalam peperiksaan UPSR, PMR, SPM dan juga di peringkat pengajian tinggi. Penghargaan berupa saguhati wang tunai dan sijil diberikan kepada pelajar-pelajar yang cemerlang saban tahun.


Penulis sempat hadir di lokasi majlis yang turut diadakan bersempena dengan Majlis Penutup Karnival Pendidikan Juara Rakyat di salah sebuah Sekolah Menengah Kebangsaan di Hulu Terengganu.

Anda mahu lihat gambar-gambar menarik? Jom tinjau bersama, Ok...




Suasana ketika Majlis Penyampaian Anugerah Pelajar Cemerlang diadakan. Keluarga pelajar-pelajar cemerlang sabar menunggu giliran nama anak-anak mereka diumumkan ke hadapan.



Anda kenal siapa ini? A'ah...inilah dia Menteri Besar Terengganu kita, Y.A.B Dato' Ahmad Bin Said. Anak jati Kampung Teluk Kalong, Kemaman. ehe.

Saya mahu cetak entri ini.

0 komen sahaja:

Catat Ulasan