Assalamualaikum w.b.t. Salam Ceria, Salam Mesra dan Salam Satu Terengganu dari Penulis terengganucunsokmo.blogspot.com. Blog ini Menceritakan Secara Ringkas Mengenai Negeri Terengganu Darul Iman - Bandaraya Warisan Pesisir Air. Selamat Mengenali Negeri Terengganu di Hatiku Selalu. Semoga Bermanfaat Untuk Pengetahuan Anda. Terima Kasih!

Isnin, April 26, 2010

Entri 13 : Terengganu Equestrian Resort


Lokasi TER di Kuala Ibai

Selain bermain bowling di KT Bowl Astaka, penulis juga pernah berkunjung ke Terengganu Equestrian Resort (TER) untuk bermain bowling bersama rakan-rakan dan juga memenuhi undangan dari mereka. Itu pun hanya sekali sahaja sempat meluangkan masa di sini. Sekarang, penulis lebih selesa untuk ke KT Bowl Astaka kerana faktor jarak yang lagi dekat dengan bandar.

Bagi anda yang ingin pergi ke satu tempat yang menjanjikan kelainan, boleh cuba berkunjung ke TER ini. Lokasinya yang strategik di Kuala Ibai terletak berdekatan dengan Masjid Tengku Tengah Zaharah (iaitu Masjid Terapung).

TER turut menjanjikan kemudahan untuk beriadah secara santai sambil melupakan sejenak kesibukan di kota. Ini kerana di sini terdapat kemudahan untuk penginapan (Club House), bersukan (Sport Complex), berkuda (Equestrian) dan juga tempat makan (Paddock Kafe).

Semestinya TER adalah pilihan yang amat sesuai untuk anda melakukan aktiviti bersama keluarga tersayang. Jika anda ingin datang bersama rakan-rakan pun memang seronok dan tidak rugi.

Ke mana lagi anda ingin melancong jika bukan ke Negeri Terengganu.

Saya mahu cetak entri ini.

1 komen sahaja:

Unknown berkata...

u need to imporve ur service.. if not, the customer will not coming again

Catat Ulasan