Assalamualaikum w.b.t. Salam Ceria, Salam Mesra dan Salam Satu Terengganu dari Penulis terengganucunsokmo.blogspot.com. Blog ini Menceritakan Secara Ringkas Mengenai Negeri Terengganu Darul Iman - Bandaraya Warisan Pesisir Air. Selamat Mengenali Negeri Terengganu di Hatiku Selalu. Semoga Bermanfaat Untuk Pengetahuan Anda. Terima Kasih!

Khamis, April 22, 2010

Entri 2 : Peta Negeri


Pengenalan pertama mengenai Negeri Terengganu - Bandaraya Warisan Pesisir Air ini sudah semestinya Peta Negeri. Fungsi peta negeri untuk setiap pelancong yang ingin berkunjung amatlah penting. Kalau tidak ada peta, ke mana lagi hendak dirujuk kan? Kalau tersesat, sekurang-kurangnya anda boleh merujuk pada peta yang sedia ada di bawah ini kan. Ingin mengetahui daerah-daerah yang terdapat di Negeri Terengganu, sila klik Peta Negeri.

Peta keseluruhan Negeri Terengganu.

Jika anda berminat ingin melancong di dalam negara sahaja, pilih lah Negeri Terengganu. Kenapa ye? Tidak kenal maka tidak cinta. Datang dahulu ke sini. Bawalah keluarga tercinta, orang tersayang, sanak-saudara, dan rakan-rakan anda ke tempat-tempat menarik di sekitar Negeri Terengganu. Boleh juga merujuk pada peta yang disediakan. Jangan risau, anda tidak akan tersesat jauh. Tersesat sedikit, boleh bertanya kepada siapa yang diperlukan. Bak kata pepatah "malu bertanya sesat jalan".

Selamat mengenali Negeri Terengganu Darul Iman - Bandaraya warisan pesisir air.

Saya mahu cetak entri ini.

0 komen sahaja:

Catat Ulasan