Assalamualaikum w.b.t. Salam Ceria, Salam Mesra dan Salam Satu Terengganu dari Penulis terengganucunsokmo.blogspot.com. Blog ini Menceritakan Secara Ringkas Mengenai Negeri Terengganu Darul Iman - Bandaraya Warisan Pesisir Air. Selamat Mengenali Negeri Terengganu di Hatiku Selalu. Semoga Bermanfaat Untuk Pengetahuan Anda. Terima Kasih!

Khamis, April 22, 2010

"Entri. 1 : SALAM SATU TERENGGANU"


Assalamualaikum W.B.T....

Salam Satu Terengganu penulis ucapkan kepada semua warga Negeri Terengganu Darul Iman. Kepada semua rakyat "Guane Gamok Orang Ganu Kiter". Apa khabar hari ini? Penulis mendoakan kesejahteraan sekalian yang membaca blog ini.

Blog ini dinamai terengganucunsokmo.blogspot.com. Sedikit pengenalan mengenai blog ini di mana blog ini hanya menceritakan perkara-perkara berkaitan Negeri Terengganu Darul Iman sahaja. Tujuan utama blog ini dibina adalah bertujuan untuk mempromosikan keindahan negeri Pantai Timur ini. Satu-satunya negeri yang dicipta oleh-Nya begitu unik sekali. Begitu cantik dan mendamaikan hati penulis sendiri yang merupakan anak jati negeri Terengganu.

Untuk makluman pembaca, blog ini akan dikemaskini dari semasa ke semasa. Berita-berita akan dimuatkan secara berturutan semestinya. Segala komen boleh diutarakan di blog ini. Penulis akan sentiasa peka dengan komen-komen yang membina dari semua pembaca.

Terima kasih di atas kerjasama semua.

Saya mahu cetak entri ini.

3 komen sahaja:

MadamIchah berkata...

selamat menulis untuk diri sendiri.

mizal berkata...

aku nak promote leh?> kepada warga terengganu yang menghadapi masalah kewangan dan ingin bebaskannya. leh hubungi saya 0199876285(azmi)

MadamIchah berkata...

boleh je, silakan. tq

Catat Ulasan