Assalamualaikum w.b.t. Salam Ceria, Salam Mesra dan Salam Satu Terengganu dari Penulis terengganucunsokmo.blogspot.com. Blog ini Menceritakan Secara Ringkas Mengenai Negeri Terengganu Darul Iman - Bandaraya Warisan Pesisir Air. Selamat Mengenali Negeri Terengganu di Hatiku Selalu. Semoga Bermanfaat Untuk Pengetahuan Anda. Terima Kasih!

Jumaat, Ogos 06, 2010

Entri 81 : Program Mega-Lelong



Program Jualan Mega-Lelong merupakan salah satu program anjuran Persatuan Mahasiswa Fakulti Informatik (FiTS) Universiti Sultan Zainal Abidin (UniSZA) Kampus Gong Badak.

Program yang berkonsepkan jualan lelong sambil mengumpul dana untuk persatuan FiTS UniSZA yang julung kali diadakan ini bakal diadakan pada 09 hb dan 10 hb Ogos 2010 bertempat di hadapan parking blok Anas UniSZA.

Objektif utama Program Mega-Lelong bertujuan untuk membantu semua warga UniSZA yang terdiri daripada pelajar-pelajar, pensyarah-pensyarah dan staff-staff mengumpulkan semua barangan terpakai kepada pihak FiTS dan seterusnya semua barangan ini akan dijual kepada orang ramai.

Barang-barang terpakai dan masih baru seperti pakaian, barangan elektrik/elektronik, kasut/beg dan lain-lain dikumpulkan dan dikategorikan mengikut spesifikasi yang telah ditetapkan. Pihak FiTS juga akan mengambil sedikit komisyen yang bersesuaian daripada keuntungan hasil jualan mega-lelong ini.

Saya mahu cetak entri ini.

0 komen sahaja:

Catat Ulasan