Assalamualaikum w.b.t. Salam Ceria, Salam Mesra dan Salam Satu Terengganu dari Penulis terengganucunsokmo.blogspot.com. Blog ini Menceritakan Secara Ringkas Mengenai Negeri Terengganu Darul Iman - Bandaraya Warisan Pesisir Air. Selamat Mengenali Negeri Terengganu di Hatiku Selalu. Semoga Bermanfaat Untuk Pengetahuan Anda. Terima Kasih!

Isnin, Ogos 23, 2010

Entri 84 : Restoran Warisan Nil


Ramadhan Al-Mubarak sudah memasuki hari ke-13. Pertama kali penulis dapat berbuka puasa beramai-ramai di restoran luar, Alhamdulillah kenyang yang teramat sangat. Kali ini, Restoran Warisan Nil menjadi pilihan kami untuk menjamu selera dan merasa suasana berbuka puasa di restoran berdekatan dengan kampus UniSZA.

Pintu gerbang Restoran Warisan Nil seolah-olah menyambut kedatangan kami ke sini dengan ramah mesra lagaknya. hehe

Dekorasi hiasan dan reka bentuk kedai yang juga tidak kurang hebatnya dengan cahaya lampu yang pelbagai merupakan salah satu aset penting untuk mencuri tumpuan pelanggan datang ke Restoran Warisan Nil. Iye lah kan, jika sudah alang-alang ingin pergi ke Pasar Batu Enam, apa kata anda singgah sebentar mengisi dahaga dan lapar anda di restoran yang tersergam indah bak singgahsana diraja ini. hehe


Anda ingin membuat tempahan sempena ketibaan Hari Raya Aidilfitri yang bakal menjelang tiba? Sila hubungi Encik Mustafa di talian 019-9366090.

Kedudukan Restoran Warisan Nil yang cukup strategik kerana terletak di tepi laluan utama menuju ke Pasar Batu Enam ini sentiasa menarik perhatian kebanyakkan pengunjung sekitar untuk menjejakkan kaki ke sini walaupun hanya sekali.

Restoran Warisan Nil sentiasa beroperasi mulai jam 12.00 tengah hari hingga jam 1.00 pagi pada setiap hari kecuali pada Bulan Ramadhan dan cuti-cuti umum sahaja.

Pelbagai menu masakan yang menarik disediakan untuk anda dapatkan di sini. A'ah..di antara menu kesukaan penulis dan rakan-rakan di sini adalah kerabu mangga istimewa. Rasanya yang amat sedap memenuhi citarasa kami yang suka akan rasanya yang masam-masam sedikit.

Menu kerabu mangga istimewa. Yummy!!

Disebabkan begitu asyik kami menjamu selera di Restoran Warisan Nil, penulis tidak dapat merakamkan beberapa lagi menu masakan lain yang kami telah makan di sini. Oh tidak mengapa, kerana senarai menu yang disediakan tetap ada untuk menggiurkan selera anda. hehe


Saya mahu cetak entri ini.

1 komen sahaja:

padraigaaron berkata...

The Best Bicycle VR Games on the App Store
‎The Best Bicycle VR sunscreen with zinc oxide and titanium dioxide Games · ‎Best Bicycle VR Games · ‎Best Oculus Quest citizen titanium dive watch · ‎Best Oculus Quest 2 · ‎Bicycle & VR Gamepad · columbia titanium boots ‎Best sunscreen with zinc oxide and titanium dioxide VR Fitness App · ‎Best Oculus Quest titanium gold

Catat Ulasan