Assalamualaikum w.b.t. Salam Ceria, Salam Mesra dan Salam Satu Terengganu dari Penulis terengganucunsokmo.blogspot.com. Blog ini Menceritakan Secara Ringkas Mengenai Negeri Terengganu Darul Iman - Bandaraya Warisan Pesisir Air. Selamat Mengenali Negeri Terengganu di Hatiku Selalu. Semoga Bermanfaat Untuk Pengetahuan Anda. Terima Kasih!

Khamis, Ogos 26, 2010

Entri 85 : Kelab Golf Rekreasi Rantau Petronas


Di daerah Kemaman - terdapat satu tempat bermain golf yang sentiasa menjadi tumpuan bagii golongan atasan turun padang sambil berekreasi bersama-sama iaitu di Kelab Golf Rekreasi Rantau Petronas. Permainan golf dikatakan amat sinonim dengan golongan atasan mungkin kerana permainan ini merupakan salah satu permainan bola yang tidak memerlukan kawasan bermain 'standard'.


Kelab Golf Rantau Petronas yang juga merupakan sebahagian besar daripada Kelab Desa Rantau Petronas ini terletak di mukim Kerteh di mana Kompleks Petroleum Petronas menjadi mercu tanda di Bandar Kerteh ini.

Jika anda ingin merasai pengalaman bermain golf di Kemaman, di sinilah pilihan paling tepat yang anda harus cuba sendiri.

Saya mahu cetak entri ini.

0 komen sahaja:

Catat Ulasan