Assalamualaikum w.b.t. Salam Ceria, Salam Mesra dan Salam Satu Terengganu dari Penulis terengganucunsokmo.blogspot.com. Blog ini Menceritakan Secara Ringkas Mengenai Negeri Terengganu Darul Iman - Bandaraya Warisan Pesisir Air. Selamat Mengenali Negeri Terengganu di Hatiku Selalu. Semoga Bermanfaat Untuk Pengetahuan Anda. Terima Kasih!

Ahad, September 05, 2010

Entri 88 : The Villa Hotel


Sudah lama penulis tidak bersapa salam dengan semua pembaca blog ini. Ramadhan sudah ingin meninggalkan kita dan melabuhkan tirainya pada tahun ini, bulan Syawal pula bakal menjelang tiba dalam masa tidak sampai satu minggu sahaja daripada sekarang.

Di kesempatan ini - penulis dengan hati terbuka ingin mengucapkan -

"Selamat Hari Raya Aidil Fitri & Maaf Zahir Batin"

kepada semuanya yang sudi singgah di
blog terengganucunsokmo. Semoga apa yang penulis ingin sampaikan memberi banyak manfaat kepada anda.

Haa. Raya itu raya lah juga kan. Sudah alang-alang ingin pulang ke kampung halaman di Negeri Terengganu Darul Iman, apa salahnya jika sekali-sekala anda membawa keluarga tersayang bermalam hanya satu hari di The Villa Hotel.


Nama pun macam menarik sahaja bunyi dan ejaannya. Terletak di daerah Kemaman dan kedudukannya yang jelas kelihatan di tepi jalan utama menghala ke arah Bandar Chukai ini kelihatan cukup strategik serta turut menjadi tumpuan utama di sini.

Berminat untuk mendapatkan perkhidmatan istimewa di The Villa Hotel? Anda boleh hubungi nombor berikut : 09 858 1919

Saya mahu cetak entri ini.

0 komen sahaja:

Catat Ulasan